Dan-Doen-We-Het-Nog-Maar-Een-Keer-Dinsdag - Reisverslag uit Peking, China van Li-Anne Krol - WaarBenJij.nu Dan-Doen-We-Het-Nog-Maar-Een-Keer-Dinsdag - Reisverslag uit Peking, China van Li-Anne Krol - WaarBenJij.nu

Dan-Doen-We-Het-Nog-Maar-Een-Keer-Dinsdag

Door: Li-Anne

Blijf op de hoogte en volg Li-Anne

14 Juni 2016 | China, Peking

Ik stond net op het punt mezelf een schouderklopje te geven. De knop opslaan gaf een vals gevoel van vertrouwen, bleek echter want er was niets. Oh, China!

In ieder geval, een blog over mijn doen en laten in Beijing? Ach, waarom ook niet. Dus op deze druilerige dinsdagochtend, met kleine oogjes (want semi-vrijwillig om 7.00 opgestaan. Waarom eigenlijk?) zit ik nu achter de computer.

Over zes maanden Beijing is natuurlijk een hoop te schrijven. Onderstaande een kort lijstje van de niet werk-gerelateerde activiteiten die sinds september 2015 voorbij zijn gekomen:

- september: tripje Shanghai
- oktober & november: bezoek ouderlijk paar
- december: tripje Hongkong, Taipei en Macau
- januari: de Gele Berg beklommen
- februari: tripje Nagoya, Tokio, Kamakura en Yokohama voor Chinees nieuwjaar
- maart: tripje Qingdao (Ja, waar het bier vandaan komt)
- maart: tripje Shenzhen en Macau
- april: tripje Handan
- april & mei: tripje Taiwan met ouderlijk paar
- mei: tripje Seoel

Ik ga mijn best doen om het in te halen, dus hopelijk snel meer!

  • 16 Juni 2016 - 12:52

    Teja:

    Leuk dat je verslag gaat doen van je belevenissen in Azië. Ik zie er naar uit om te lezen wat je met terugwerkende kracht allemaal beleefd hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Li-Anne

Ins en outs van een leven in Beijing

Actief sinds 09 Juni 2016
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 4219

Voorgaande reizen:

27 September 2015 - 31 Maart 2017

Standplaats Beijing

Landen bezocht: